3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-12-2004 9:09
[22501] Hallo,
Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de nokkenas-
verstellers van een W8? Is dit echt een gigaklus??
Groetjes
Bert