Geplaatst: 05-09-2007 13:11
[87911]wij hebben een probleem met het gasklep huis van deze auto
ongeveer 4 weken geleden was de auto er hij liep toen op 2 a 3 cilinders en kwam niet op te toeren
de topsnelheid was toen na langeweg heuvel af max 75 km/u
toen hebben wij het gasklephuis verwijderd en naar actronics gestuurd in almelo die hebben het gasklephuis
toen gereviseerd
toen we de gasklephuis monteerde en inleerde deed de auto het weer dus klant blij
de klant ging op vakantie naar polen heenweg deed de auto het goed maar de terug weg moest achterop bij de anwb
de auto deed weer precies hetzelfde
zijn we met de auto naar de volvo dealer gereden en daar laten uitlezen hun geven ook dat gasklephuis op
nu mijn vraag komt het vaker voor dat een gerviseerde het niet goed doet
en of iemand anders weet of het echt het gasklep huis is of nog ergens anders op letten
gr chris