Geplaatst: 21-12-2004 8:38
Klant heeft probleem als volgt omschreven: tijdens het rijden bv 80 km/h valt plotseling de auto uit.Het is een automaat dus levensgevaarlijk.Nu komt de auto bij ons binnen , maar je raadt het al geen misse slag.Alleen de uitlaat zit een katalysator die rammelt.We denken dus aan een uitlaat die zo nu en dan verstopt raakt en hebben die eerst maar eens leeggehaald.Echter de volgende dag weer een telefoontje met exact hetzelfde verhaal.
Ga morgen eerst zelf maar eens een langere rit maken,maar misschien heeft iemand nog suggesties?