Geplaatst: 18-10-2005 22:17
[40568] Wagen heeft 160.000 km, multirib riem + spanner en rollen zijn +- 10.000 km geleden vervangen.Bij stationair draaien valt de stuurbekrachtiging soms helemaal weg, wat gas bijgeven en alles terug normaal.Iemand een hint of tip voor ik de stuurpomp vervang, olie is ook reeds ververst.