Geplaatst: 26-10-2005 17:53
[41109] bij deze auto is de versnellingsbaklagers denk ik stuk (geluid als ijzer op ijzer)er zit al nieuwe olie in aangezien de leeftijd van de auto is het een beetje te gek om er een nieuwe bak onder te zetten sloop is tot nu toe niet gelukt heeft iemand ervaring met nieuwe lagers monteren en is dat veel werk ivm kosten door te geven aan klant. BVD