Geplaatst: 26-10-2005 17:28
[41105] Mercedes 190 diesel 2.0 L 1987 5 bak, 330.000 km.
Tijdens optrekken schokkend wegrijdend in eerste versnelling en achteruit, bij optrekken in tweede versnelling bijna niet.
Bij koude start het ergst, na lange rit een stuk minder.
Koppeling is geheel vervangen ook het toplager.
Hardyschijven beide vervangen.
Aandrijfas en tussenlager vervangen.
Wie heeft hier ervaring mee.
Alvast bedankt.