3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-05-2005 15:28
[31794] de auto spuit benzine in en vonkt matig distributie staat goed.
de bobine vervangen (gebruikt exemplaar) daarna starte de auto direct 1 km gereden, en de auto slaat weer af ? en doet weer helemaal niks ??