Geplaatst: 25-05-2005 18:05
[32055] Ben bezig met een Focus diesel 2001.
Bij sturen, gewoon stilstaand knakt er iets zowel links als rechts sturen als stukje van volledige uitslag af ben.
Als met stetoscoop luister komt het echt uit stuurhuis maar deze hebben we vervangen en dit helpt niets.
Als je met stetoscoop luister hoor je bij stuur kogels en fuseekogels/veerpoot niets of bijna niets van dit geluid.
Subframe is 2 keer losgeweest en alle punten ingevet en op moment vastgezet.
Hotline gebeld en die weten ook niets.