Geplaatst: 04-09-2006 12:19
[63275] ik heb in de werkplaats een Doblo 1.2i uit 2001 waarvan regelmatig het motorstoringslampje gaat branden.
Mijn Sun uitlezer geeft als storingscode, Onstekinguitval.
auto heeft verder geen problemen volgens klant, slaat niet over en stottert ook niet. alleen dat verrukte lampje.
Autodata gaf aan dat de computer wel eens kapot gaat, alleen dealer zegt dat dat dat niet voor dit type is ???
de klant zegt dat dit is gekomen nadat wij de distributieriem hebben vervangen, maar kan daar geen oorzaak in vinden.
wie heeft de oplossing?