Geplaatst: 10-09-2006 9:22
[63664] Auto start niet, dan soms wel. Als de auto start draait hij als een horloge, maa durf je hem stilleggen dan kan je hem geduren twee dagen terug niet meer aan de praat krijgen. Ik heb flauwe elektriciteit aan de bougies. Stroomverdeler is reeds vervangen, een tweedehands bobijn met zwarte en witte fiche ook vervangen, alles blijft hetzelfde.