Geplaatst: 09-05-2006 18:21
heb het volgende probleem, als ik mijn 145 start als de motor koud is loopt hij soms ff op 2 3 cilinders en houd daarna in , als de koelvloeistof een graad of 80 is loopt hij weer helemaal perfect en heb nergens meer last van ??? nou zijn de koelwatersensor lambdasonde al vv en de lmm al omgeruild met een andere maar kan nog niet vinden wat het is ?? het stationair toerental wankelt soms ook en heb ook al de stappen motor al vv en het gasklephuis schoongemaakt wie heeft dot eens vaker meegemaakt
alvast bedankt