Geplaatst: 28-12-2004 0:11
Hallo mijn gloeibougies gaan steeds stuk.
Als de auto loopt blijven de gloeiers altijd doorgloeien,
en meet 14 volt erop als de auto loopt.
Wat is het euvel? gloeirelais(lijkt me niet dat die kan blijven hangen, maar dan helemaal niets doet)de gloeilamp in de auto gaat wel gewoon na 3 a 5 seconden uit.
Wie kan me helpen?