Geplaatst: 15-05-2006 10:54
Goedemorgen,
Ik moet vrijdag een D-riem vervangen van deze 406 coupe 3.0 v6 van 2000. Zijn hier nog bijzonderheden voor?
Mijn beschrijving van Aldocsys zegt iets over het lossen van de nokkenasbouten maar er staan ook paspennen bij. Moet ik alvast nieuwe nokkenasbouten bestellen?
Alvast bedankt
René