Geplaatst: 13-09-2007 8:48
[88422]olgende week moet van deze auto de distributie worden vervangen. Kon het niet terug vinden op de site, maar ik meen ooit gelezen of gehoord te hebben dat dit een megaklus is waarbij misschien beter de motor eruit gehaald kan worden.
Iemand hier een paar ervaringstips voor ons?