Geplaatst: 03-08-2004 22:34
Heb een AR 156 2.4 JTD loopt goed alleen bij stationair draaienb maakt hij een rammelend geluid.zogauw je iets toeren geeft is het weg. Me3n zegt dat het van de kettingaandrijving van de oliepomp komt maar als dit vervangt komt het na verloop van tijd weer terug! Wie weet er een wel afdoende oplossing?