Geplaatst: 13-09-2007 20:23
[88458]hallo
ik heb bij een 530 van 2002 een oliekanaal lek gehad en de achterste 2 cil vol olie
cil kop laten klaar maken en een nieuwe turbo geplaats
nu het volgende probleem de motor wil niks de startmotor doet raar net of dat de bendix te weinig stroom krijgt
maar dit is niet zo (startmotor schoon gemaakt en getest)
de startmotor draait het blok nu trapsgewijs langzaam rond
wat kan dit wezen