motor valt uit in rechterbocht, edc lampje gaat branden

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-08-2004 13:29

[16488] hh technici, probleem met een sprinter 313 cdi bj 2000, 100000km.

klant zegt: motor slaat af in een lange rechterbocht, het edc lampje gaat dan branden, contact uit en weer starten, dan weer normaal rijden. Brandstoffilter is nieuw, o-ringetjes in sensor op brandstofrail vernieuwd, standpijp in tank gecontroleerd=ok, bij mb dealer uitgelezen geeft storing railventiel. wie kan mij verder helpen? alvast bedankt groeten arie vreugdenhil.