Geplaatst: 07-08-2004 14:39
hoi,wie heeft een goede tip om de krukaspoelie los te krijgen van deze bus.en wat misschien belangrijker is,ook weer goed vast te krijgen !( ik wilde de distr.riem vervangen maar krijg de poelie niet los.....)alvast bedankt