Geplaatst: 15-09-2007 15:15
[88566]ik heb een vraag klant heeft 530d automaat als je deze in de stand wilt zetten
dat je handmatig wilt schakelen dan werkt dit niet heb hem uitgelezen
geeft foutcode op bosch kast 114 impuls schakelaar versnelling wisseling foutief
kent iemand dit probleem en zit hier een losse schakeelaar in bvd marcel