Geplaatst: 20-12-2007 15:40
[95170]Hallo,
Ik heb een auto staan met de klacht dat hij met koude motor vaak afslaat en zowel koud of warm niet boven de 2800 toeren komt motorstoringslampje brand.
Heb inmiddels met de Wurth wow storing uitgelezen en daar geeft hij kortsluiting lmm aan
en 3x een voorverwarming storing.
reeds al:
luchtmassa meter vernieuwd gaf verkeerde waardes.
draad breuk (door schuren tegen carroserie) van ecu kabelstreng gerepareerd waren van lmm
magneet klep waste gate is elders al vervangen.
brandstoffilter/luchtfilter al vervangen i.v.m. beurt
turbo slangen gedemonteerd en op scheuren gecontroleerd.
(niks gevonden)
nou heeft de auto nadien nog gelopen maar nogsteeds niet hoger als 2800 toeren en als je vanaf
stationair gas geeft schiet hij af en toe naar 3200 toeren en dan slaat hij gelijk af
auto slaat nou helemaal niet meer aan
heeft iemand nog ideën en een schematische tekening van de sensor overzicht en montage plek
alvast bedankt
GJ