8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-08-2004 22:00
[16909] Kan iemand mij helpen te vertellen hoe de verstralers in de onderbumper aan kunnen worden gezet. Gaat hier vaak een relais bij kapot of moeten deze apart worden geschakeld?