Aansluiting van verstralers

8 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-08-2004 22:00

[16909] Kan iemand mij helpen te vertellen hoe de verstralers in de onderbumper aan kunnen worden gezet. Gaat hier vaak een relais bij kapot of moeten deze apart worden geschakeld?