Geplaatst: 17-08-2004 12:44
[16873] tijdens een lange rit geeft de boordcomputer melding (er is een probleem met de motormanagment raadpleeg zosnel mogelijk een renault dealer) klant zegt ook dat dan het motor vermogen weg is maar hij blijft wel gewoon doorrijden . als er op een parkeerplaats gestopt is kaart eruit en erin probleem is dan weer opgelost
wie weet er iets. ps met uitlezen geen storing tezien
vr gr richard