Geplaatst: 22-08-2004 15:11
[17089] beste mensen heb een golf 4 19,tdi 115,pk pd,6 bak,motorcode ajm,bj,2000,
nu is mijn vraag kan ik de egr klep zonder problemen zo...? afsluiten...? vaak hoor ik dat er veel problemen kunnen ontstaan door die ondingen.. en ook nog eens de motor vervuilen en zelfs motorvermogen kunnen beinvloeden..
wie kan mijn vraag beantwoorden..
alvast bedankt.
m.v.g paul