Geplaatst: 23-08-2004 11:05
Na starten van de motor hoor je bij temperaturen onder 10 graden nadat hij is aangeslagen een regelmatige tik onder de motorkap dit lijkt de elektro klep van de dampafzuiging te zijn maar is dit normaal.
overgens is dit een 2.0 ltr 16-v met een nd0 bak.