Geplaatst: 04-06-2005 13:01
deze auto een 1.4 xsi heeft een tijdje problemen gehad dat hij er af en toe mee op hield. Nu hebben wij het relain onder de computter vervangen en heeft het daarna een week of 3 goed gedaan. Nu is hij er weer mee op gehouden en krijgt hij geen vonk en geen spanning op de brandstofpomp. Kan dit te maken hebben met het motortoerentalsignaal??????