Geplaatst: 03-06-2005 19:44
Hallo ik heb een opel gekregen een ander bedrijf had de dynamo vervangen omdat het lampje brande het lampe bleef branden toen hebben ze het relais vervangen daar rechts onder voor de r voordeur maar nu wil de auto niet meer gloeien help?