Gloei systeem

7 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Combo
Type
Combo II
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.7d
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-06-2005 19:44

Hallo ik heb een opel gekregen een ander bedrijf had de dynamo vervangen omdat het lampje brande het lampe bleef branden toen hebben ze het relais vervangen daar rechts onder voor de r voordeur maar nu wil de auto niet meer gloeien help?