airco aangehad, daarna doorlopen hoog toerental.

2 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-06-2005 11:00

[32990] we hebben hier een Fiesta 1.25. Als je de airco gebruikt en daarna uitzet valt het toerental niet meer onder de 2000 toeren, dit doet hij dan enkele dagen en daarna niet meer, zolang je de airco niet gebruikt heeft de auto er ook geen last meer van. b.v.d.