Geplaatst: 13-03-2006 10:20
[51542] Hallo,
We hebben een ZX Twin turbo(Belgische wagen) met 190000km's. De automaat is een 40000km's geleden al eens vervangen door een revisiebak. Als je normaal optrekt lijkt alles ok. Als je alles "uit de kan" wil halen dan blijft de eerste zeer lang "ingeschakeld" en heb je het gevoel dat de aandrijving "slipt". Is daar een oorzaak voor aan te duiden? Eens op de autoweg rijdt de auto wel goed en trekt hij goed door.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Eddy