Geplaatst: 13-03-2006 17:43
Betrefd Ford mondeo TDCI 130pk.
Motor loopt onregelmatig en trekt niet. Geeft foutcode P2336 aan, er waren drie gloeispiralen stuk deze heb ik vervangen, maar het probleem blijft. Als je het gaspedaal intrapt klimt hij langzaam naar 1500 toeren en blijft daar een poosje "hangen" om vervolgens in 1 keer door te schieten naar vol gas. Wie weet raad?