laadspanning/motorstoring

14 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2006 18:53

[51591] Hallo

We kregen vandaag een mondeo binnen (2.0tddi 66kw)met het volgende probleem; bij warme motor looptíe wel stationair maar reageert niet op het gaspedaal,en het acculampje brand dan.

Soms slaat de motor af na ongeveer 8 sec. of het lampje gaat uit en de motor reageert weer op het gaspedaal.

We hebben de dynamo vernieuwd maar dit heeft geen effect.

Daarna bij de dealer geweest;geen storingen,zij snappen er ook niks van.Voor de rest werkt alles,geen extra dingen er opgebouwd of zo.Wie herkent deze storing?

Douwe