Geplaatst: 13-03-2006 18:53
[51591] Hallo
We kregen vandaag een mondeo binnen (2.0tddi 66kw)met het volgende probleem; bij warme motor looptíe wel stationair maar reageert niet op het gaspedaal,en het acculampje brand dan.
Soms slaat de motor af na ongeveer 8 sec. of het lampje gaat uit en de motor reageert weer op het gaspedaal.
We hebben de dynamo vernieuwd maar dit heeft geen effect.
Daarna bij de dealer geweest;geen storingen,zij snappen er ook niks van.Voor de rest werkt alles,geen extra dingen er opgebouwd of zo.Wie herkent deze storing?
Douwe