electr verst hoogte v stoel

5 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-03-2006 20:56

[51695] Bij het drukken op de schakelaar van de stoelverhoging/verlaging hoor je alleen het electr motortje lopen, vlg de dealer moet er dan een compleet nieuw frame in ongeveer 500 Euro, plastic tandheugel schijnt stuk te zijn; weet iemand nog een reparatieoplossing?