Geplaatst: 14-03-2006 20:56
[51695] Bij het drukken op de schakelaar van de stoelverhoging/verlaging hoor je alleen het electr motortje lopen, vlg de dealer moet er dan een compleet nieuw frame in ongeveer 500 Euro, plastic tandheugel schijnt stuk te zijn; weet iemand nog een reparatieoplossing?