Geplaatst: 15-03-2006 9:45
[51724] Peugeot Boxer 19 TD bouwjaar 1996.
Kachel kraan van de auto, is lek en moet vervangen worden.
Deze zit boven de kachel radiateur, ingebouwd.
Ik heb gehoord dat het dashboard hiervoor er uit moet.
Als dit zo is dan wil ik graag een goede beschrijving hoe het dashboard er uit gehaald moet worden om daar bij te komen.