Geplaatst: 17-03-2006 20:32
Vivaro 1.9DTI gestrand, luchtmassameter kapot, delen in turbo terecht gekomen. Turbo en luchtmassameter vervangen alles o.k. Drie dagen later weer luchtmassameter kapot. Toeval??
Alles doorgemeten en gecontroleerd. Toch maar weer een nieuwe luchtmassameter erop. Auto heeft twee weken gereden(1000km) nu weer luchtmassameter kapot. Geen toeval dus.
Luchtmassameter lijkt alle keren doorgebrand(de 1e draad die het dichtste bij het luchtfilter zit). Wie heeft er een idee in welke richting er gezocht moet worden.