6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-05-2006 21:41
[56138] Wie weet hoe of waar je "voordelig" aan een display voor de bediening van de climacontrol kan komen Lcd gedeelte is gedeeltelijk defect ?
bedankt Henk