Geplaatst: 16-05-2006 22:40
Ik heb een audi a3 130 pk deze houdt in met optrekken vanaf 2000 tpm ongeveer heb het gevoel dat het bij warme motor erger is dan bij koude motor en vind de motor bij stationair een beetje schommelen niet extreem er zijn geen foutcodes alleen de koelvloeistof temp. sensor g26 (heeft dat hier mee te maken?)
verder heeft de turbo een goeie druk de lmm geeft goeie waardes en de egr is schoongemaakt en gecontroleerd met een plaatje er tussen iemand een idee