Geplaatst: 24-05-2006 17:48
[56734] Hallo,ik heb hier een scorpio 2000cc benzine bj1996 staan die geen ontsteking heeft,positief komt toe op de bobijnen doch vanuit de computer worden ze niet aangestuurd door de massa,uitlezen geeft geen fouten.heeft iemand een idee waarom die geen ontsteking heeft?thanks