Geplaatst: 22-12-2007 21:52
[95328]Hoi; ik heb een '89 er W124 en wil met een beetje fatsoen de kapjes van de hoedenplank eraf halen om er wat speakers in te doen; ik kan niet vinden hoe ik dat zal moeten gaan doen.......
Het gaat hier om een sedan met automatisch inklappende hoofdsteunen.
Ik ben wel aan het zoeken geweest zoals het een monteur betaamd, maar het gaat niet goedkomen; ik begin de boel te slopen.....dus mijn vraag; WAT is nu de truc?
Alvast bedankt!