Geplaatst: 28-08-2004 22:25
[17309] hallo
heb een probleem met mijn car
s,ochtends als ik ga rijden schakeld de automaat bak heel snel van een naar vier en zodra hij warm is en ik moet stoppen voor een stoplicht en ik trek dan weer op gebeurd het dat hij vanuit een veel hogere versnelling optrekt dit gaat dus effe langzaam en duurt het effe voor hij weer voldoende op gang is.
zet ik de motor uit en start ik hem opnieuw trekt hij gelijk wel goed op
op de volvo forum heb ik gelezen dat dit de schakelstandsensor is
laat me wat weten voor de oplossing. bak is vorig jaar gereviseerd volgens de garage waar ik de auto heb gekocht