Geplaatst: 02-09-2004 12:50
[17401] Ik heb een probleem in t abs systeem, t diagnose lampje brandt als de motor warm wordt daarna kan ik m ook niet meer uitlezen. Als die koud is dan kan ik t regelapparaat van de abs wel uitlezen en geeft die aan dat er geen verbinding is tussen t regelapparaat van t instrumenten paneel en de abs. Als ik de abs niet meer kan uitlezen kan ik ook t instrumenten paneel niet meer uitlezen. Heb alle verbindingen al gekontroleerd, en de massa`s zijn ook goed.Heb iemand een suggestie?