Geplaatst: 01-09-2004 15:42
Klacht van de klant: bij autosnelweg , snelheid boven de 120-130 km/h en na enige tijd rijden treedt sporadisch een geschok op in de motor, duurt max 1 sec, maar is net alsof de motor stilvalt.Wagen start en rijdt anders perfect.
Bij uitlezen fouten fout 01117 belastingssignaal dynamoklem of onaannemelijk signaal.Alternator laadt perfect bij.
Iemand enig idee waar te zoeken?