10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-08-2007 16:18
[86620]Ik heb net de distributiesnaar van mijn transporter laten vervangen en na circa 5 km maakt de motor een vreemd geluid (alsof er iets aan de kleppen mankeert). Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt