Geplaatst: 18-08-2007 8:47
[86656]ik heb een doblo gekocht binnen gereden(reed normaal) en een uur later terug willen starten en dit lukt niet meer hij slaat even aan en dan niets meer wat zou dit kunnen zijn ik kan dit herhalen als ik de sleutel van het contact doe en dan terug op nieuw starten maar met het zelfde gevolg
alvast vriendelijk bedankt