Geplaatst: 19-08-2007 11:20
[86732]Ik heb een probleem met het vermogen van de motor, als ik de motor stationair laat draaien komt de knop van de koudstart naar voren, en kan deze niet meer indrukken, veert weer naar buiten.
Heb op aanwijzijng van een dieselexpert de retourleiding schoon geblazen, toen de boel weer gemonteerd en direct een nieuwe brandstoffilter geplaatst.
Na 10 kilometer begon hij het zelfde weer te vertonen, geen trekvermogen in het lagetoeren gebied, en pas als wat toeren maakt loopt de motor beter en kan ik de koudstart weer indrukken.
wie kent dit probleem?