Geplaatst: 13-09-2004 17:31
[17848] De luchtvering werkt niet meer en er is een zkering kapot R.v.. Zodra ik zekering vervang 40 amp dan gaan de aormatic lampjes op het dashboard weer branden, maar zodra ik de knopjes indruk om het systeem in te schakelen gaat de zekering kapot.
Komt dit vaker voor en is de pomp dan stuk ?
Sido Schat