distributie

11 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
TYPE BJ
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 DiTD
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-08-2007 21:43

Vandaag deze auto binnengekregen distributieriem stuk gegaan niet gebroken deze ligt er 50000km op
de rollen zijn toen ook vervangen kruas is wel doorgeslagen tov de nokkenas
gaan bij deze motoren de kleppen krom en weet iemand een mogelijke oorzaak van dit probleem
in de spanrol en looprol zit geen zwaar punt en lopen mooi rond ook de waterpomp loopt soepel rond
graag jullie reactie's