Geplaatst: 20-08-2007 21:43
Vandaag deze auto binnengekregen distributieriem stuk gegaan niet gebroken deze ligt er 50000km op
de rollen zijn toen ook vervangen kruas is wel doorgeslagen tov de nokkenas
gaan bij deze motoren de kleppen krom en weet iemand een mogelijke oorzaak van dit probleem
in de spanrol en looprol zit geen zwaar punt en lopen mooi rond ook de waterpomp loopt soepel rond
graag jullie reactie's