Geplaatst: 15-09-2004 11:39
[17946] Airbag van deze Polo moet gedemonteerd worden, omdat het stuur eraf moet.We hebben wel een beschrijving, maar krijgen de airbag er niet af.Het zit volgens de beschrijving met een ronde veer die achter een palletje weggedrukt moet worden.Kan iemand vertellen hoe dat het beste kan?