Geplaatst: 15-09-2004 8:39
Deze polo heeeft het volgende probleem. Bij bijna gasklep dicht gaat de auto inhouden, dit systeem heeft een VDO gasklephuis. reinigen had geen zin. zijn er collega`s die dit probleem al vaker hebben gehad. en is er een oplossing voor, de auto had geen foutcode`s