5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-09-2004 17:00
[17961] Wij hebben een transporter staan die niet vonkt.
ontstekingsmodule vervangen,bobine vervangen.
nog steeds geen vonk.
wat kan er loos zijn?
en wie kan mij helpen???
bij voorbaat dank