transporter vonkt niet ( benzine )

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2004 17:00

[17961] Wij hebben een transporter staan die niet vonkt.

ontstekingsmodule vervangen,bobine vervangen.

nog steeds geen vonk.

wat kan er loos zijn?

en wie kan mij helpen???

bij voorbaat dank