3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-10-2005 20:54
Mijn 740 2.3 op lpg (vialle AMS)wil niet aanslaan.
Voorzien van automatische benzinestart.
Ik vrees zelf dat de elektrische benzinepomp niet meer functioneert.
Zitten er 2 van deze pompen op???
groet Bert