Geplaatst: 31-10-2005 21:35
Hallo,een vriend van me heeft een Seat Leon 19TDI deze heeft het probleem dat de motor geen trekkracht meer heeft bij 3500 toeren de turbo levert dan 2200 milibar.De luchtmassameter is al vervangen en is toen wel beter geworden maar hield toch dit probleem nog.
Wie weet er nog raad of heeft advies.